Η Generation Z και οι millennials αναζητούν παρόμοια πράγματα από τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο, όπως οι εξατομικευμένες υπηρεσίες και η άνεση. Οι ειδικοί, όμως, τονίζουν ότι αυτές οι ομάδες επιθυμούν το ξενοδοχείο να τους προσφέρει κυρίως τις τελευταίες τεχνολογικές τάσεις.

Όταν πρόκειται για παροχές και υπηρεσίες ξενοδοχείων, η Generation Z απλά τα θέλει όλα. Ψάχνουν αυτό που θα τους προσφέρει εξατομικευμένες υπηρεσίες, προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους, σε συνδυασμό με άνεση και προηγμένα τεχνολογικά συστήματα, που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους.

Ο ξενοδοχειακός κλάδος έχει πολλά ακόμα να μάθει τόσο για τους millennials, όσο και για τις νεότερες γενιές, όπως η Generation Z, που σιγά σιγά βρίσκουν τη φωνή τους. Αλλά οι ειδικοί εκτιμούν ότι έχουν μια καλή αίσθηση του τι αναζητά αυτή η γενιά, τουλάχιστον όσον αφορά τις υπηρεσίες ενός ξενοδοχείου.

Άνθρωποι με μεγάλη εμπειρία στο χώρο, υποστηρίζουν ότι οι post-millennial επισκέπτες αναζητούν εξατομικευμένες υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, αλλά όχι επιτηδευμένες. Και φυσικά, οι τεχνολογικές δυνατότητες είναι σημαντικές για τη γενιά που έχει μεγαλώσει με το Διαδίκτυο και τις κινητές συσκευές.

Η ευκολία στη χρήση της τεχνολογίας είναι πολύ σημαντική για αυτούς, τους προσφέρει ασφάλεια. Αν δεν υπάρχει τεχνολογία, χάνονται, αισθάνονται ότι δεν είναι συνδεδεμένοι με τον κόσμο αλλά και με τον εαυτό τους.

Σχεδιάζοντας με βάση τις τεχνολογικές ανάγκες των πελατών

Οι επισκέπτες της Generation Z δεν θέλουν να χρησιμοποιούν διάφορες συσκευές κατά τη διάρκεια της διαμονής τους σε ένα ξενοδοχείο. Επιθυμούν να κάνουν τα πάντα μέσα από τη προσωπική mobile συσκευή τους.

Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας περνάει πλέον σε άλλο επίπεδο, καθώς εκτός από την προσθήκη tablet ή smart τηλεοράσεων στα δωμάτια, θα πρέπει ο επισκέπτης να έχει τη δυνατότητα να διαχειρίζεται τα πάντα από τη δική του συσκευή, ελέγχοντας πλήρως κάθε πτυχή της διαμονής του. Πολλές μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες έχουν ήδη επενδύσει σε ειδικές mobile εφαρμογές, δίνοντας την δυνατότητα στους νέους επισκέπτες να μπορούν ακόμα και να εισέλθουν στο δωμάτιό τους χρησιμοποιώντας απλά το κινητό τους τηλέφωνο (mobile key).

Η τεχνολογία, βέβαια, θα πρέπει να ενσωματωθεί προσεκτικά σε ένα ξενοδοχείο. Στόχος κάθε καταλύματος είναι να δημιουργήσει χώρους όπου ο επισκέπτης θα αισθάνεται σαν το σπίτι του, όχι ότι βρίσκεται σε ένα κατάστημα της Apple.

Από γενιά σε γενιά.

Αυτή τη στιγμή, φαίνεται ότι οι millennials και η Generation Z αναζητούν σχεδόν τα ίδια πράγματα σε ένα ξενοδοχείο. Βέβαια, η Generation Z είναι μια νέα γενιά που είναι τόσο νέα, εξακολουθεί να ψάχνει τη φωνή της και δεν έχει αναγκαστικά γίνει η κύρια αγορά-στόχος για τα ξενοδοχεία που σχεδιάζονται τώρα.

Ωστόσο, σίγουρα θα είναι ο κύριος στόχος τα επόμενα χρόνια, μαζί με τους millennials, οδηγώντας την ξενοδοχειακή βιομηχανία στην υιοθέτηση μιας πιο tech-friendly αλλά ταυτόχρονα casual αισθητικής.